16 September 2008

Assalamualaikum,


Pejam celik sudah lebih separuh Ramadhan kita lalui kali ini. Cepatnya berlalu; mungkinkah masih ada peluang untuk bertemu dengan Ramadhan yang akan datang? Jutaan syukur kerana kali ini saya masih berkesempatan mengerjakan amalan-amalan wajib dan sunat, namun hati ini membisikkan "Belum cukup lagi tu...mesti tingkatkan lagi...". Yalah, jika komitmen kita terhadap keluarga, tugas dan masyarakat semakin bertambah, apa lagi komitmen kita dengan Allah, bukan begitu? Moga diri ini sentiasa menunjukkan peningkatan dan moga hari ini jauh lebih baik dari hari-hari yang terdahulu. Amin Ya Rabb...


Semalam saya banyak menumpukan fokus kepada membuat promosi dan menghubungi rakan-rakan niaga. Terasa rugi yang amat jika tidak dapat berkongsi kebaikan IgG-Plus dengan lebih ramai orang dan membuka peluang kepada lebih ramai orang untuk menikmati kehidupan yang lebih berbahagia dan bermakna. Anda yang sedang membaca ni...sudahkah anda cuba minum IgG-Plus? Jika masih belum, segeralah hubungi saya untuk mencuba sekotak atau pun trial pack 5 peket...


Inilah permata hati saya, Muhammad Faris Akhyar. Penguat semangat saya untuk tetap melakukan biz ini dengan bersungguh-sungguh. Ada cerita lucu di sebalik pic ini. Ketika gambar ini diambil, kami sekeluarga berada di rumah An. Dekat saja jadi saya dengan begitu confident tidak membawa beg perkakasan Faris. Nak dijadikan cerita, Faris minum air, tertumpah sehingga lencun seluruh bajunya! Takut pula dia kesejukan, saya pun pinjamlah baju Iman, uncle Faris yang berumur 16 tahun, hehe. Memang besar dan oversized...tak perlu berseluar lagi kerana bajunya mencecah buku lali! Ayah Faris kata nampak macam Casper :). Noi, thanks a bunch for turning it into one of your scrapbook sketches...
Salam Ikhlas Penuh Ukhuwwah,
Sophia Amir Abas

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Salam ibu Casper!! Thanks for putting that layout into ur blog! Yes, yes..the story behind the layout was funny indeed.hehehe! datang rumah Wan Lah ke weekend ni? Take care Yong Pia..kirim slm to Abg Kyai and hugs & kisses to si kenit Mr Casper! hehe..

p/s: dah 2 hari demam.yesterday MC, today half day, mintak balik awal, tak larat =(